Skip to main content

Juba viimased paar päeva on mul olnud mõte, et peaks vahelduseks digilt filmile üle minema. Täna siis ostsisin oma Smena kapist välja, uurisin filmi hindu ning leidsin suurepärase pakkumise. Homme lähen vaatan, kas poes ka seda on ja pärast seda võib pildistamine lahti minna. Üleüldse, kuna mul on kaks blogi ja enamus tähelepanust saab teine omale, otsustasin, et panen teise kinniseks ja suunan suurema osa energist siia. Jah, suvel sai seda katsetatud, aga praegu leiab kunstiline pool minus rohkem aega kui rääkiv pool. siit ka küsimus: mida te näha tahate, kas jätkan ainult fotodega või lisan ka maale (sest joonistamine ei ole minu just kõige tugevam külg ning seda täiesti ilma naljata)?

Comments

  1. ning sa panid teise 2 minutit varem kinni, saada mulle ka kutse!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Viimane suvi

Minek

(pildid on rändomilt) Kuna õues on külma palju ja mina seda eriti ei talu, ei raatsinud ma sinna isegi mitte tänase ilmaga minna. Avasin lihtsalt akna ja vaatasin, mida pildistada annaks. Leidsin puud akna tagant piiskades ja see oli nii ilus. Ainult, et kaamers jäid pildid palju paremad ja kui laadisin need arvutisse jäi tulemus üsna kesiseks.